loading...
اسمس های جک/عاشقانه/خنده دار/مناسبتی
سعید بازدید : 4 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

سر سبز دل از شاخه بردیم ، تو چه کردی

افتادم و بر خاک رسیدم ، تو چه کردی

من شور و شر موج و تو سر سختی ساحل

ای عشق ببین من چه کشیدم و تو چه کردی .


------------------------------------------------------


قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم

تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم

------------------------------------------------------

بوسه هایت انار را می ترکاند

نفس هایت سیب را می رساند

آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو !


------------------------------------------------------


احوال دل ، آن زلف رها داند و من

راز دل غنچه را صبا داند و من

بی من تو چگونه ای ندانم اما

من بی تو در آتشم ، خدا داند و من .


-------------------------- اس ام اس ----------------------------


این فاصله ها که بین ما بسیارند

از بودن ما کنار هم بیزارند

یک روز برای دیدنت می آیم

اما اگر این فاصله ها بگذارند .


------------------------------------------------------


توی زندون عشق تو اونقدر شلوغ میکنم

و زندون رو به هم میزنم که مجبور بشی

منو بزاری توی انفرادی قلبت !


--------------------------- پیامک ---------------------------


ماهی که از آب جدا بشه فدا میشه

تو آبی من ماهی ، فدات بشم الهی .


------------------------------------------------------


خوشبختی را در همین لحظه باور کن

لحظه ای که دلی به یاد توست .


------------------------------------------------------


باز باران بارید خیس شد خاطره ها

مرحبا بر دل ابری هوا

هر کجا هستی باش آسمانت آبی

و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی .


------------------------------------------------------


موجی از عشق رو بر ساحل دلت میفرستم

تا بدونی فراموش نشدنی هستی .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا اسمس های این وبلاگ را دوست دارید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 529