loading...
اسمس های جک/عاشقانه/خنده دار/مناسبتی
سعید بازدید : 6 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

زندگی ساده است!به سادگی نبودن تو و به سادگی شکستن من..

------------------------------------------------------

این روزها بیشتر از هر زمانی دوست دارم خودم باشم!! دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم و نه هراس از دست دادن!!
هرکس مرا میخواهد،بخاطر خودم بخواهد!! دلم هوای خودم را کرده است…..!

------------------------------------------------------

نه شکارچی….! نه تفنگ…! نه تیر…!! هیچکدام نمیدانستند که پرنده برای بچه های خود غذا میبرد،قبول….! اما خدا
که میدانست!! نمیدونم ماجرای ما به کجا ختم میشه!خدا جونم تمومش کن،خسته ام…

------------------------------------------------------

چه تفاوت عمیقی است!بین تنهایی قبل از بودنت و تنهایی بعد از رفتنت!

--------------------------- اس ام اس  عاشقانه ---------------------------

خستگی و تاول زیر پایت را….برایم سوغاتی آورده ای!! می نشینی…..نفسی تازه میکنی….و میروی!! و من…چشم
به راه تو….به نیمکت بودن خود ادامه میدهم!!

------------------------------------------------------

دردم این است که باید پس از این قسمت ها….! سال ها منتظر قسمت آخر باشم!!

------------------------------------------------------

سریعترین نقاشی بود که دیدم!! در یک چشم به هم زدن،روزگارم را سیاه کرد!!

------------------------------------------------------

بال من….مال تو!! فرصت پرواز من….پیشکش خنده های خوشحال تو…! میپری شاد شاد…میشوی غرق نفس های
باد…. میرود از خاطرت یاد من و قصه ی بی بالی ام! من ولی یاد تو می افتم و خوشحالی ات….غصه فراموش دلم
میشود،وقت تماشای سبک بالی ات!!

------------------------------------------------------

ساکتم…هیچی نیستم! حتی آنقدر آدم نیستم که عاشقم باشی؟؟ اما کاش میفهمیدی،من در برابر هرزه های بی
احساس این شهرشلوغ،فقط یک دختر ساده ی ساده ام…!!

------------------------------------------------------

ترکم کردی،تنهایی سخت بود… همدمی انتخاب کردم بنام سیگار…! با همدم همه جا رفتم،دیگرکسی مرا حساب
نمیکرد!! داشتن یار تقاص دارد؟؟ مگر توأم یار نداری؟!چرا مرا بدبخت خطاب میکنند و تورا خوشبخت..؟!

------------------------------------------------------

نه بغضی…نه فریادی….فقط صدای چیک چیک باران می آید! این منم که روی وسعت دل زمین میگریم….!

------------------------------------------------------

از آن همه مهربانی،نصیبم تنهایی شد!!خدایامیشود کمی بی رحم باشم؟

---------------------------- اس ام اس --------------------------

روزگار….تسلیمم! سهم من از عشق…برای تو!

------------------------------------------------------

گیرم که باران هم آمد…همه چیزم را شست…هوا هم عالی شد!! فایده اش برای من چیست؟ هوای دل من،بی تو بد
است…

------------------------------------------------------

این روزها بیشتر از هر زمانی دوست دارم خودم باشم!! دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم و نه هراس از دست دادن!!
هرکس مرا میخواهد،بخاطر خودم بخواهد!! دلم هوای خودم را کرده است…..!

------------------------------------------------------

داستان این روزها،غم انگیز است….و کام سیگار،سنگین تر….. شاید سالها بعد….رمانش را نویسنده ای بنویسد:من و
سیگارم!!

------------------------------------------------------

دنیایت را با دنیایم عوض میکنی؟؟ فقط چند ساعت….! میخواهم بانم آنکه دنیای من است،در دنیایش چه سهمی
دارم…!!!

------------------------------------------------------

مادر یعنی….دستانی که بخاطر آرامش من،چروک شده…. *تقدیم به همه ی مادرای مهربون

------------------------------------------------------

بگو تمام تو مال من است…!!! دلم میخواهد حسادت کنم به خودم…!!
و جودی نازم

------------------------------------------------------

خوش به حال اونایی که توی دنیای واقعی انقدر سرشون شلوغه که وقت نمیکنن بیان دنیای مجازی!

------------------------------------------------------

میگویند:قسمت نیست،حکمت است!! خدایا…. من معنی قسمت و حکمت را نمیدانم! اما تو….معنی طاقت را
میدانی…مگر نه؟؟

------------------------------------------------------

دنیا هر چقدر هم که کوچک باشد!تو از من دور شده ای و این تمام ماجراست…

------------------------------------------------------

اگر کسی نیست که بهش فکر کنی به آسمون فکر کن چون تو آسمون یکی هست که همیشه به تو فکر میکنه….

------------------------------------------------------

امشب هم صحنه سازی میکنم و خودم را گول میزنم!! حتمأ اسب سپیدش بیمار شده بود و نتوانست بیاید…!!

------------------------------------------------------

همه دارن واسه ی مادراشون کادو و گل میگیرن… منم واسه مامانم گل گرفتم و الان اومدم سرمزارش!اینم از تقدیر و
سرنوشت من!!!مامانی جات خیلی توی خونه خالیه.بابا دیگه نمیخنده،حرف نمیزنه،فقط زل میزنه به عکست.انگار اونم
منو فراموش کرده!من نمونه ی یه بی کس واقعی ام!نه داداشی…نه خواهری…مامانی بدجور تنهام!بد جایی تنهام
گذاشتی و رفتی…..*از خدا میخوام همه ی مادرای این سرزمین،همیشه شادو سلامت باشن

------------------------------------------------------

ختم کلام…. عشق یعنی یکی بود….و یکی نابود….!!

------------------------------------------------------

محکم ببار باران!! نم نم علاج این دردها و غم ها نیست!!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا اسمس های این وبلاگ را دوست دارید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 518