loading...
اسمس های جک/عاشقانه/خنده دار/مناسبتی
سعید بازدید : 6 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

اس ام اس قلب


اس ام اس جدید 92

قبر واقعی آدم در خاک نیست

 بلکه در قلب کسی است که فراموشت نمیکند

------------------------------------------------------

نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟

------------------------------------------------------

در میان بغض کوچه ها من همان تنها ترینم

 گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی

یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد معشوق است . . .


-------------------------- اس ام اس عاشقانه ----------------------------


در فلسفه وفا چنین آمده است ، دل وقف شکستن است ، بیهوده نرنج . . .

------------------------------------------------------

تو در انجا ، من اینجا بی قرارم

 دل صبری تو داری من ندارم

به قربون دل صبرت بگردم

 به دیدار شریفت انتظارم . . .

------------------------------------------------------

دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی

لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی . . .

------------------------------------------------------

تک کل واشده ای گفت صبا را عشق است

بلبل آمد به میان گفت صدا را عشق است

گل و بلبل بنشسته به کنار

 سنبل آمد بی میان گفت  وفا را عشق است . . .

------------------------------------------------------

غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو

 کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو . . .

-------------------------- اس ام اس جدید ----------------------------

گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر

 چون ماه شبی میکنم از پنجره سر

اندوه که خورشید شدی تنگ غروب

 افسوس که مهتاب شدی وقت سحر . . .

--------------------------- اس ام اس ---------------------------

یادت باشه یادتو به یادم میمونه

 یادی کن که یاد ما هم به یادت بمونه  . . .

------------------------------------------------------

مهم این نیست که در عشق شکست بخوری ، مهم این است که در عشقی

که به خدا داری شکست نخوری . . .

------------------------------------------------------

همین امروز دوستم بدار ، شاید فردائی نباشد . . .

------------------------------------------------------

دانی که چرا ز میوه ها سیب نکوست

نصفش رخ عاشق است ، نصفش رخ دوست . . .

------------------------------------------------------

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد

 اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

یک موی تو را به عالمی نفروشم

 تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد . . .

------------------------------------------------------

من کویر خسته ام نوئی نم نم بارون

 دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا اسمس های این وبلاگ را دوست دارید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 544