loading...
اسمس های جک/عاشقانه/خنده دار/مناسبتی
سعید بازدید : 2 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

خنده رامعنی سرمستی مکن ، آنکه میخندد غمش بی انتهاست!!!

------------------------------------------------------

مُراقــب بــآش

به چه کسـی اِعتــمـــآد میکنی،

“شیـــــــطان” هَـــــم یه زَمــــــآنـی “فرشتـــــــــــه” بــود!!!

------------------------------------------------------

تشنه که می شوم

سر می کشم دلتنگیت را ...

بغض بالا می آورم !

------------------------------------------------------

«دوستت دارم» هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش

کنار گذاشته ام!


-------------------------- پیامک ----------------------------


هیچکس بعد هیچکس نمرده

اما...

خیلی ها بعد از خیلی ها  ، دیگه زندگی نکردن!!!

------------------------------------------------------

فقط پلی بودم برای عبــور تو...

فکـــر تخریب من نبــــاش!!

بــــه آخــر که رسیدی دست تکان بــــده خودم ؛ فرو می ریــــزم !

------------------------------------------------------

راهش را هم تقسیم کرد...

رفتنش به من رسید

رسیدنش به دیگری !

------------------------------------------------------

زمونه بدی شده...

حتی با افزودنی های غیرمـجاز هم

اعتباری بــه ماندگاری بعضی دوستی ها نیسـتش!


-------------------------- اس ام اس ----------------------------


آن روزها ، صدای تو در گوشم میپیچید و خوابم میبرد…

این شبها اما...

صدای تو در دلم می پیچد و بیدارم میکند!!!

------------------------------------------------------

سرت گرم است ، مزاحمت نمی شوم...

فقط بدان

حرارت سرگرمی هایت مرا می سوزاند !!!

------------------------------------------------------

ساعت که زنگ می زند

تو از ساعت هم کمتری !؟!

------------------------------------------------------

حرف میزنی اما… تلخ!

محبت میکنی اما… سرد!

چه اجباریست دوست داشتن من؟

------------------------------------------------------

خیلی ﻭﻗﺖ ﺍﺳﺖ ﮐـــــــﻪ “ﺑﯽ ﺗــــــﺎﺑﻢ”

ﺩﻟـــــــﻢ ﺗــــــــﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ !

ﻭ ﯾﮏ ﻫــــُــﻞِ ﻣﺤــــﮑﻢ . . .

ﮐـــــﻪ ﺩﻟﻢ ﻫــُـــﺮّﯼ ﺑﺮﯾﺰﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ . .

ﻫﺮ ﭼـــــﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻠﻨﺒﺎﺭ ﮐﺮﺩﻩ ﺭا. . .

--------------------------- اس ام اس جدید ---------------------------

ارزان تـر از آنچــه فکــرش را بکنی بــــــودی ؛

امـــا بــرای مــن ...

گـــــران تمــام شــــدی!

------------------------------------------------------

گمم نکن...

در گوشه ای از حافظه ات آرام مینشینم...

فقط بگذار بمانم!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا اسمس های این وبلاگ را دوست دارید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 524